Якщо ви маєте зареєстрований розплідник або притулок для тварин, оберіть, будь ласка, менеджера з потрібного вам регіону, зв’яжіться з ним та дізнайтесь про умови та програми співпраці:
Контакти менеджерів
Для того, щоб долучитися до співпраці з «Рояль Канін Україна» у Вас має бути зареєстрований розплідник.
Київ (правий берег), Житомир
Руслана Горун +380 (50) 385 03 35 Пн-Пт, 09:00-18:00 [email protected]
Київ (лівий берег), Вінниця
Салтикова Оксана +380 (50) 412 59 48 Пн-Пт, 09:00-18:00 [email protected]
Чернігів, Суми, Полтава, Харків
Наталія Воробйова +380 (050) 333 66 24 Пн-Пт, 09:00-18:00 [email protected]
Одеса, Миколаїв, Херсон, Черкаси, Кропивницький
Анна Крамаренко +380 (050) 356 05 24 Пн-Пт, 09:00-18:00 [email protected]
Дніпро, Запоріжжя
Катерина Дордієнко +380 (50) 418 75 91 Пн-Пт, 09:00-18:00 [email protected]
Львів, Івано-Франківськ, Ужгород, Чернівці, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Хмельницький
Іванна Щербань +380 (50) 410 11 71 Пн-Пт, 09:00-18:00 [email protected]
Відстеження замовлення за допомогою чат-бота
Коротка інструкція з авторизації і користуванню:
1. Натискаємо сюди або в додатку Telegram в полі пошуку вводимо RoyalCaninDeliveryBot; 2. Переходимо в бот RoyalCaninDeliveryBot; 3. Натискаємо на кнопку «restart»; 4. Натискаємо на кнопку «авторизація»; 5. З'являється вікно із проханням підтвердити відправку номера телефону; 6. Натискаємо «ок» і очікуємо; 7. Отримуємо повідомлення про те, що авторизація пройшла успішно; 8. Вводимо номер замовлення (всі замовлення починаються із 117…) і відправляємо боту; 9. Отримуємо повідомлення із приблизним часом доставки.
Важливо: Ви можете реєструватись за допомогою будь-якого номеру телефону;Потрібно ретельно вводити номер замовлення, слідкуючи за кількістю цифр; Бот показує приблизний час доставки;Якщо бот показує повідомлення «Информация по данному запросу отсутствует», тоді перевірте, чи правильно введений номер замовлення, або зверніться у відділ прийому замовлень.